About Me

My photo
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
A simple ordinary man...

Sunday, September 14, 2008

梁静茹金河广场签唱会,我到了!

静茹的签名!
哈哈...好高兴
我的表妹...
Wai Fun, 易杰齐,梁静茹
游戏开始...
温暖的拥抱!
Playing Games...
Fish Fans Club!
Yeah!!!
歌迷合照!
So Many People...人山人海
神秘家宾...梁静茹好友...易杰齐!
Signing autograph...
Fish...tell us your love story...


The prize winner..
So Pretty...

静茹签唱会...


人山人海..
Concert Live Video..

梁静茹金河广场签唱会
Date: 14/09/2008
Time: 4pm-5:30pm

So excited and happy, this is my first time attend Fish Leong’s Meet Fans Concert which held in Sungai Wang. My cousin and I reach there on 3:20pm so as to ‘reserve’ a place for ourselves. About 4:10pm, Fish Leong appears! She sang 3 songs that day. I got her autograph!

当天,人山人海,水泄不通,但,幸亏,我和我的表妹有机会到前面去以便能看清楚些.MYFM DJ当主持人.三二一…梁静茹出现了…静茹唱了三首歌, ‘如果能在一起’, ‘会呼吸的痛’今天是情人节’.好好听…第一次听现场…好感动!!!!终于得到了她的亲笔签名!签了崇拜和今天情人节专辑…好开心!现场也有卖静茹的专辑,价格更便宜,送海报,静茹代言的糖果及手机吊带…好多哦!但我之前已买了…Haiz…静茹的眼睛真的真的很大!
希望以后还有机会去静茹的签唱会…静茹!加油!中秋节快乐!
-
LCT-

1 comment:

Search This Blog